Året som kommer - för skorpionen

Årsastro för skorpionen 2010.

Ur COSMOPOLITAN:

Du är passionerad av naturen och vågade Jupiter gör dig mer sensuell än någonsin under januari och februari vilket resulterar i mycket sex. När sommaren kommer är du full av självförtroende tack vare alla sköna möten och killarna dras till dig som flugor till jordgubbssaft. Du behöver en paus från killarna i september och övertygande Uranus hjälper dig att övertala tjejkompisarna att åka på en weekendresa. Det blir fina minnen som ni kan tänka tillbaka på när vintern smyger sig på och du uppslukas av julfestligheterna.

Vad jag söker i kärleken: Jag har en tendens att känna mig kvävd i förhållanden så en självständig kille som ger dig tid till dig själv är ett måste. Han måste närma sig livet med samma kraft och entusiasm som jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0