Årets sista dag

Jag ville inte gå upp idag heller. Kroppen sa nej när jag vaknade första gången. Då ställde jag klockan och somnade om. Men när klockan väl ringde så hade inte kroppen ändrat sig. Men nu, dryga timmen senare så har hjärnan segrat över kroppen och jag har förflyttat mig från sängen till soffan.

Jag somnade före kl 12 inatt.
23:33 fick jag ett sms där någon gärna hade träffat mig lite mer.
00:42 fick jag nästa sms där jag fick förklarat att denne någon förmodligen inte är som andra jag brukar träffa.

Snart är året slut, då kan man lägga allting från 2009 bakom sig. Och ändå så har jag ett gäng timmar kvar att fundera på hur jag vill ha det.

Jag tror att jag ska skriva ner hur jag vill ha mitt nästa år. Ha någonting att sträva efter. Mål för mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0