Dagens i-landsproblem

Jag har beställt lite underkläder via nätet (eftersom min bh-storlek tydligen knappt finns i butik) och har gått och väntat på att de ska komma. Igår kväll (onsdag) så får jag sms'et: "...finns att hämta hos ditt ombud..." Hur kul känns den!? Jag visste ju redan då att jag skulle vara borta minst ett dygn.

Och mycket riktigt. Nu har det efterlängtade paketet legat där sedan i onsdag, och jag håller tummarna för att jag ska hinna hämta det imorgon, fredag.

Det må vara ett i-landsproblem, men jag är lätt missnöjd i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Lie

Fattar verkligen inte det här med bh:ar! Det är så jävla vanligt med D nuförtiden, varöfr finns de knappt? Och de som gör det ser ut som kärringbhar :( Nu vet jag inte om du har just D, men för mig är det ett problem iaf.

2009-12-20 @ 23:34:59
URL: http://luckylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0