En ängel har hämtat mormor



Imorse kom en ängel och tog mormors hand för att gå tillsammans med henne in i himmelriket. Till himmelriket där hon får återförenas med morfar. Nu kan de äntligen leva tillsammans, utan sorger och sjukdom. Vi som är kvar här på jorden kommer att sörja en mor, mormor, morfar och vän. Men vi kan gå in i det nya året med alla minnen som vi har, och vara tacksamma för all den tid vi har haft tillsammans.

Vila i frid, mormor Inga. Vi kommer att sakna dig.

Du fick inte vara kvar och se alla barnbarnen växa upp. Du hann aldrig få se mig bli det jag en dag kommer att bli. Men jag vet att du kommer att sitta där uppe på ett moln och titta ner på mig, och dela mitt liv på avstånd. Och jag vet att vi kommer att hålla kontakten - det var någonting som bara du och jag delade. Kom och hälsa på någon gång, allting är förlåtet. Jag kommer alltid att älska dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0