Inatt jag drömde...

Inatt så drömde jag om J. Jag drömde att vi sprang på varandra. Jag drömde att J mådde bra. Jag drömde att jag är dit jag har kommit nu. Allting var bra. Vi var bra. Jag drömde att vi hade det fantastiskt. Att vi började om. Att allting blev så mycket bättre än vad det var förra gången.

Sen vaknade jag, lycklig tills jag insåg att det bara var en dröm. Lycklig tills jag insåg att det inte alls var så i verkligheten.

Men snart är jul- och nyårshelgen över. Då faller minnet av oss tillbaka in i bakgrunden. Det är bara just nu som minnena kulminerar och flyger runt i mitt inre oftare än vanligt. Jag minns fortfarande, jag kommer nog aldrig att glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0