Jourhavande kompis

 

 

Jag hade en uttryckning som jourhavande kompis ikväll, men nu har jag och Britta landat hemma igen.

 

Jag är glad att jag kan få finnas till hands. Jag blir så ledsen när de som står mig nära är ledsna, speciellt när det är någon i deras nära omgivning som gör dem ledsna. Och så är det skönt att få vara den som underlättar lite - det gör den egna bördan lite lättare att bära.

 

Varför kan inte vi alla bara få vara lyckliga? Like in the movies...

Lite mer musik för kvällen:
Natasha Bedingfield - I bruise easily


 




Kommentarer
Postat av: kickan34

ja, om de vore så lätt. Men va bra att du kunde hjälpa till på nåt sätt. de finns en liten hjälte i oss alla.. Kramar

2009-12-13 @ 23:05:49
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: Artemis

Vad är jouhavande kompis? Det låter bra i alla fall :)

2009-12-13 @ 23:45:37
URL: http://artemisliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0