Lussebullar mitt i natten

Suck!
Jag fick för mig att jag skulle baka lussebullar. Och för det så behövde jag ingredienser, saknade bl.a. kesella (som man tydligen ska ha i för att de ska bli saftiga). Så det blev en tripp till Gränby centrum för att shoppa lite. Det slutade med att jag kommer tillbaka till Lagerlöf strax efter 20, med ett "sov-set" i satin. Och ingredienser till lussebullar, såklart.

Efter lite kaffe och Ullared på kanal5 så får jag för mig att jag trots den sena timmen vill baka lussebullar. Så är det bara. Så att nu (21:51) så sitter jag och väntar på att första jäsningen ska bli klar.

Så det blir kanske lite te och lussebulle strax innan midnatt?!


Kommentarer
Postat av: Da Neighboor

Men vafan! Skaffa lite verklighetförankring! Litre research innan inläggen! Ullared går ju på Kanal 5!



Skärpning! hahahaha

2009-12-08 @ 12:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0