Mätt. Belåten. Hemma.

Det har varit en spännande kväll med en massa sushi-rullande. Första gången för mig. Det var riktigt kul. Och det blev riktigt gott. Jag önskade bara att jag hade orkat mer.

Så efter någon öl, lite vin och två koppar kaffe så har kvällen avslutats med Gone in 60 seconds och jag ligger sovklar i sängen. Alltså - det blev en hemmahelg den här helgen. Stort? Japp. Behövligt? Japp. Det kommer ju fler helger, och det är ju inte direkt något man missar där ute.

Tack och hej för idag. Nu ska jag krypa ner under täcket och hoppas på att jag inte får allt för mycket träningsvärk av löpningen idag - det är ju en dag imorgon också.

Puss å kläm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0