Misslyckade underkläder

Idag sprang jag iväg och shoppade lite underkläder. Det är ju alltid lite mysigt med lite nya spetsar i underklädes-lådan... Lite söta trosor med matchande bh. Men! Här kommer det - MEN! I ren vana så tog jag samma gamla vanliga storlek på bh'n - och det här är kanske bra - de var FÖR SMÅ!

Tror inte att man får byta en bh (den andra råkade jag dra av lapparna på innan jag testade), eller!? Nåja, alltid bra att ha en mindre variant - om de skulle få för sig att krympa igen :P

Nåja, trosorna var snygga OCH passade - så jag får väl köra toppless helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: kickan34

jobbigt när de inte passar. och nej, jag brukar oxå göra som du.. gå på gammal vana.. hm men när man e lite stressad och kön till provrummet ä längre än 1 meter. - vem orkar ta av sig kläderna o prova då!? :S :O

Kramar

2009-12-13 @ 23:08:16
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0