Säga vad man vill...

Säga vad man vill om äkta pälsar. Men en som har hängt i garderoben i 20 år måste nästan få komma ut och lufta sig lite... Jag tackar min kära plastpappa för den fantastiska pälsen som numera hänger i min hall. Den är på tok för vacker för att vara hatad. Det blev en riktigt god jul!



 



Kvällen avslutades dessutom i goda vänners sällskap och trevligt spelande. Jag får väl, i nuläget, nöja mig med att komma 3:a i catch (spelet som visar på hur duktig man är på att fånga och behålla drömprinsen) och ledde med 5 pluttar av 6 när TP på Playstation råkade startas om... Otur i spel - tur i kärlek, kanske!?


Kommentarer
Postat av: Lie

Fantastisk päls!!

2009-12-25 @ 09:45:09
URL: http://luckylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0