Söndagsångest = none!

För första helgen på ett tag så vaknade jag i morse - utan söndagsångest. Så jäkla najs! Jag har iofs haft ganska mycket pyssel för mig idag. Men jag kanske hade det just för att jag inte låg kvar i sängen och hade ångest. Gött mos!

Nu är det dock dags att krypa ner i sängen och se slutet av Coyote Ugly.

Jag ser faktiskt fram emot det nya året. Det känns som att det skulle kunna bli ett bra år. Förra året så kändes det som att det inte skulle kunna bli så mycket sämre 2009 än 2008. Jag vet inte om jag kan säga någonting om det. Men jag har i alla fall en mycket mer positiv inställning till det här nyåret. Jag menar, när klockan slår 12 så kan jag lämna 2009 bakom mig. Och då räknas det inte längre... Vad denna positiva inställning kommer ifrån? Jag vet inte - eller vet jag det? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0