Stockholms Stadsmission

Säga vad man vill om EMD, men de sträcker ut en hand till sina medmänniskor. Och oavsett vad de vinner på det, så är det så många andra som också gör det.

Jag kanske har blivit lite blödig - men jag tycker nog att vi alla skulle kunna hjälpa till lite mer. SMS:a HEM till 72 900 för att skänka 50 kronor till Stockholms Stadsmission. Jag tänker i alla fall försöka dra mitt strå till stacken. Må så vara att jag kanske kom på det tack vare "dokumentären" med EMD på TV3 - men bättre sent än aldrig?!


Kommentarer
Postat av: kickan34

ja, de e grymma att de vill hjälpa till jag skulle ocå vilja hjälpa till men vet inte hur. jag har inga extra pengar.. :/



kram

2009-12-22 @ 22:35:00
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0