The Box?!



Var på bio och såg The Box ikväll. Högst tvivelaktig film. Jag vet inte riktigt vad sensmoralen i den var... Eller jo, det tror jag nog att jag förstod - men jag undrar om de var säkra på att den skulle gå hem när den producerades?!

Cameron Diaz har väl gjort bättre rollprestationer, kan man tycka. Å andra sidan så har hon kommit en bit från Snygg, Sexig, Singel - vilket den här filmen är ett tydligt bevis på! Jag har alltid gillat henne, men jag tror att den eran är på väg att gå över. Jag är inte så övertygad om att jag kommer att välja en film tack vare henne i framtiden. Kan man tro att hon har haft sin peak? Eller är det bara så att hon passar som blond, söt tjej?

Oavsett vilket så var det en trevlig kväll. Ska jag pika om biljetterna här?! ;) HaHa! Skönt att det inte bara är jag som kan vara speedad - på ingenting.

Nu ska jag somna gott, utan att trycka på några knappar och ta emot pengar från främlingar.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: olatidman

sv: haha nej, men jag tror inte att hon har speciellt höga krav på killar

2009-12-12 @ 06:28:47
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: Placebohoe

Har varit tveksam till denna, men vill se den ändå.

2009-12-13 @ 14:14:14
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0