Tidig morgon, igen!



Då var klockan 06:13 och frukosten är snart uppäten. Duschen är klar och det är bara kläderna som ska på innan jag och Britta ger oss av, ut i mörkret.

Jag somnade före kl 21 igår. Jag var sjukt trött. Men nu när jag vaknade strax efter 05 idag så insåg jag att om man ska upp den tiden, så måste man gå och lägga sig som jag gjorde igår. Typ. Men jag vaknade två gånger innan midnatt, bara av vana tror jag. Jag har i alla fall konstaterat att jag vaknar efter varje REM-läge, dvs efter varje dröm-läge. Det är lite skumt att göra det. Å andra sidan så blir det inte lika rörigt i huvudet på morgonen, när man ska sortera nattens drömmar - det fixar jag ju varteftersom under natten...

Häpp! Häpp!
Dags att göra sig iordning så att jag hinner med 07:00-tåget till jobbet och kan inventera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0