Till oss ensamma

Vi har nu nått höjdpunkten av högtider, där man firar med familj och/eller någon som man delar livet med. Det är inte första julen som jag är ensam, tvärtom, så följer en mång-årig tradition. Men jo, det börjar kännas trist... Men det är ju bara en dag, eller rättare sagt en av två dagar varje år (alla hjärtans dag är ingen hit heller). Inte mer än 24 timmar - som andra dagar kan gå alldeles för fort.

Jag måste dock tillägga att det inte är så illa i år. Jag har accepterat min ensamhet och är ganska nöjd med min tillvaro tillsammans med Britta.

Men här kommer en liten truddelutt för oss som är ensamma... Och ett fantastiskt God Jul på er!


Kommentarer
Postat av: Henke

God Jul! Tråkigt att höra om din ensamhet. En sådan uppskattad och trevlig personlighet som du skulle inte behöva känna sig ensam. Men är glad för att du har Britta hos dig, och är säker på att det väntar desto roligare jular för er båda framöver. Glöm inte att det finns många som önskar er det bästa. Ta hand om er!

2009-12-24 @ 14:21:58
URL: http://www.2-profit-online.com/workfromhome
Postat av: Nicke

Jag vet hur du har de...ensam på julen..

2009-12-24 @ 14:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0