Wohaa!

Jag insåg precis att jag har skrivit över 240 inlägg här. Det är lite coolt! Med tanke på att jag har haft mina ups and downs när det kommer till skrivandet. Det var ju dessutom ett tag, för ganska precis ett år sedan, som jag tog bort väldigt mycket av det jag har skrivit. Jag kan sörja det nu, både texterna som försvann och anledningen till att jag tog bort dem... Jag har tänkt på det ganska mycket den senaste tiden.

Saknar dig förbannat mycket ibland! Men det kanske var rätt det som hände, time will tell. Men ibland så undrar jag om jag hade min chans då. Om vi hade vår chans då. Loose some to gain some, brukar man ju säga, men jag vet inte om jag vill och kan tro på det längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0