"Du är bra, men..."

Vad är mitt "men..."?

Ja. Vad har jag för "men" egentligen? Om någon skulle berätta om mig, vad skulle de säga då?

"Hon är en trevlig tjej, men..."

"Hon är schysst. Ser bra ut. Tränar en del. Men..."
Men - vadddå?!? Men... Men... "Men hon jobbar mycket." -Det var förr. "Men hon har en hund." -Eller?

Alla har i ju ett "men". Min första pojkvän - han var fantastisk på många sätt och vis, men han var rätt svartsjuk. En annan pojke - hur gullig som helst! Men förstod inte förens efteråt att parkettgolv förstörs av 100 tända värmeljus direkt på parketten... En annan var också helt fantastisk (ser vi ett mönster här, eller är det bara ett skönt ord?!?) men jag fixade inte riktigt att han "party-hånglade" med sin killkompis (Eeh!?). Eller så flingar man lite med någon som är "skitsnygg MEN kanske inte så smart" eller "hur smart som helst MEN inte så snygg kanske".

Det finns alltid ett "men", vilket är mitt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0