"...ett ligg!"

Pratade med en väninna på vägen hem. Hon undrade vad jag skulle göra ikväll. Som vanligt - inga planer. Så hon tyckte att jag skulle komma ner på Oasia. Jag nämnde ett samtal som jag hade haft med en vän av manligt kön - som uttryckte att det nog var dags för mig "to get some". Jag undrar vad han menade med det - har jag varit så jobbig den senaste tiden?!?

Sagt och gjort. Självklart så nappade hon på det! Så kvällen skulle erbjuda en drink och ett ligg. Jag vill inte ens försöka minnas hur många gånger som hon faktiskt uttryckte just "ett ligg". Jag måste framstå som desperat!

Hon tyckte att jag faktiskt hade en innestående sedan tidigare. Det är väl snarare så att jag är skyldig en... Jag tror att jag hoppar ett ligg ikväll. Känner helt enkelt inte att det finns tid för det i kvällens schema. Jag säger "pass" på den för nu, så får vi återuppta det ämnet lite längre fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0