Jag somnade...

Kvällen gick planenligt. Först ner till Flurpan för en AW (läs: After Work) som bestod av en flaska rötjut, en rackabajsare och medelhavsbuffé. Gott gott!

Sen buss - nej, taxi hem. För att svida om till något mer bekvämt och varmt för att sedan promenera över till S&M (hur kul var inte den kombinationen?!). Poker-tajm!

Alkoholen från AW'n hade börjat kicka in och fokusen på spelet var inte på topp. Så det gick inte så bra. Hade dock någon lyckad all-in. Självklart så kom samtalet till sist in på mitt hittegods från förra helgen. Samtalet gick kring detta en stund.  Men det roligaste var nog att T hade frågat om han fick joina sällskapet på poker någon gång... "Självklart!" svarade jag i samma sekund som  jag kom att tänka "undrar vad S skulle säga om jag dök upp med T...?".

Nåja. jag fick ett vagt löfte om ett samtal under kvällen/natten. Vilket jag också fick... Men jag hade somnat! Jag hade somnat! Jag vaknade dock två timmar senare (klockan 05, som vanligt) och bittert insåg att jag hade missat samtalet, men fått ett MMS som håller intresset uppe. Håll tummarna för ikväll istället! Jag är lite klämma-känna-sjuk just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0