Missade inget

Efter en miserabel helg med en alla hjärtans dag i all sin ensamhet kombinerat med magsjuka så tog jag mod till mig och surfade in på UtelivUppsala för att se vad jag hade missat. Men som vanligt med Uppsalas Uteliv så var det inte allt för mycket. Kanske för att jag inte är någon krogråtta, eller för att det helt enkelt inte syntes några som jag skulle kunna ha känt. Det är trots allt så, att även om man inte känner alla, eller ens så många, så brukar man kunna känna igen folket som befinner sig på samma ställe som när man har kul... Typ.

Jag ser i alla fall fram emot en helg i Göteborg inom en snar framtid. För att se hur livet lever där borta på andra sidan landet. Är det mer "raggbart" där? Jag och L ska undersöka saken - och självklart så återkommer jag med en rapport. Men det är först helgen 6-8 mars.

Jag måste dock vara lite glad över helgen dock. Som noterat tidigare här i MiP'en så blev jag ju faktiskt uppvaktad med en ros. Och en massa pussar i MMS-form av T. Då blev jag lite glad, till en början. Sen såg jag att det var "VB: Fwd:" - dvs jag var minst nummer tre i kedjan. Men eftersom jag ska sluta vara bitter, så försöker jag se det från den andra sidan - hellre ett vidarebefodrat MMS än inget alls... Han kunde ju ha låtit bli. Och dessutom så finns det en massa olika alternativ till hur det slutligen hamnade i min inkorg. Så - don't worry, be happy!

Analysera inte så jävla mycket! Och framför allt - gör det inte mer kopmlicerat än vad det behöver vara. Lev här och nu. Fråga inte så mycket. - Det är nog mitt motto 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0