Orgasm

Gjorde en enkätundersökning på  som handlade om sexvanor hos människor i olika länder.Man fick alla möjliga sorters frågor rörande sexlivet. Där en av frågorna löd: "Har du någon gång fejkat orgasm? Ja / Nej / Vet inte"- Och jag är ledsen att behöva säga det, men ja, jag svarade "Ja". Och jag undrar vilken tjej som inte har fejkat?! Det ska vara hon som har så sjukt enkelt för att "komma" då så att hon inte ens hinner fejka...Jag vet vad du tänker nu, grabben. "Ingen har någonsin fejkat med mig!" Jag är ledsen igen, men tyvärr så har nog minst en tjej vid minst ett tillfälle faktiskt gjort det. Inte för att vara taskig, tvärtom. Många av oss tjejer fejkar för att vi faktiskt menar väl. Vi vill inte att ni ska tro att ni är dåliga, för att det behöver inte ens handla om det. Det behöver inte ens handla om er. Det kan faktiskt vara så enkelt att tjejen helt enkelt har haft en tung dag, eller mycket att tänka på, som gör att hon inte riktigt kan slappna av. Men att hon faktiskt gör sig besväret ATT fejka är någonting positivt, för att då anstränger hon sig i alla fall för att få dig att må bra - genom att låta dig tro att det går för henne. Om ni ganska nyligen har börjat träffas - någonstans inom de första tre månaderna - och hon inte "kommer" DÅ är du illa ute. Om hon inte ens anstränger sig till att låtsas... Då är det inte bra. Hon kanske klappar dig lite på axeln och säger "det gör inget, det var skönt ändå" så snackar vi att fejka.Och en sista grej grabbar; om tjejen bara ligger där... NEJ det är INTE så skönt att hon inte kan röra sig. En död fisk ÄR en död fisk. En liten snabbkurs i läran om kroppen:Om och när en tjej får orgasm så innebär själva begreppet att alla kroppens muskler spänner sig och det går som en varm våg igenom kroppen - och då är man INTE stilla. Det må så vara att kroppen är så spänd att den framstår som stilla, men ett säkert tecken brukar vara att hon krampaktigt håller i lakanet, eller i din kropp. En totalt avslappnad död fisk njuter inte.

Avslutningsvis en liten reminder: Att fejka behöver inte vara dåligt, det visar bara på att hon bryr sig om dina känslor.


Kommentarer
Postat av: Gangsta

Noooooooooo!!!!



HEHEHHE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0