Aj!

Så fel man kan ha!

Jag trodde faktiskt att det fanns något. Men icke! Icke, ska man få ha det sååå bra. Det kunde jag dock ha anat. Nåja, life goes on. Loose some to win some - eller vad är det man brukar säga? Jävlar min lilla låda, vilken vinst det kommer att komma sen...

Det värsta är att det nog inte ens är så illa som det låter, och antagligen så kommer det att bli ännu bättre sjukt snabbt. Men det är klart att det känns lite surt, precis just nu. Om inte annat så är det ju lite av ett misslyckande, på nåt sätt. För att jag tycker ju om, men kanske inte så mycket som jag borde. Egentligen. Kanske är det ganska samma lika. Egentligen. Det är ju liksom ganska lätt att falla lite för fort, och sen när man reser sig så inser man att det inte var ett så högt fall. Lite grann som att säga "aj" fastän det faktiskt inte gjorde ont...

Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig blogg du har!

kika gärna in på min med :)

http://annebertelsen.blogg.se

ha en bra dag! :)

2009-07-01 @ 17:31:06
Postat av: Lie

hahaha, som att säga aj fast det inte riktigt gjorde ont!! Härlig liknelse och jag förstår precis =)

2009-07-07 @ 21:30:59
URL: http://luckylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0