Än så länge

Ikväll pratade vi utan ord. Jag vet inte om du märkte det själv. Men din tystnad, din andning, din beröring, sa mer än vad ord hade kunnat förmedla. Du kanske inte har förstått det själv. Än. Men jag hoppas att du hinner förstå det, innan det är för sent. Jag kan inte fortsätta lyssna på ditt hjärta, om inte du börjar göra det.

Du är det finaste i mina ögon. Du är det bästa mot min kropp.

Börja lyssna. Börja känn. Våga sluta hålla kontrollen. Våga släppa taget. Jag är kvar ett litet tag till. Jag är kvar så länge jag hör vad ditt hjärta säger. Men försöker du kväva det - så försvinner jag.

Men än så länge är du det finaste i mina ögon. Än så länge säger ditt hjärta det finaste mina öron kan höra. Än så länge.

Kommentarer
Postat av: nathaliehe

sv: tack :D

2009-07-11 @ 00:38:23
URL: http://nhennings.blogg.se/
Postat av: Lie

skulle vilja sno detta rakt av. PRECIS SÅ ÄR DET!!

2009-07-13 @ 12:51:55
URL: http://luckylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0