En natt till

"(...) Kan jag komma och sova?"

Det var frågan jag hoppades på skulle komma. Trots att han sa att han skulle sova hemma. Men jag hoppades ändå, och för en gångs skull så hände det. Han kom!

Jag fick höra att jag var väldigt vacker. Naken (osminkad och lättklädd = au naturel). Och vacker.

Han kom för att det kanske är lång tid tills det blir en nästa gång. Så han tyckte att det var bäst att ta tillfället i akt. Och dessutom så gillar han ju att vara med mig. Så imorse blev det kaffe-mys med kaffe och bulle.

Det här blev dag 7 i ordningen, utan avbrott.

Kommentarer
Postat av: Maj

en annorlunda och fin design på din blogg! :) Tack för kommentaren, du har rätt.. men jag har så svårt, jag vill inte bli lämnad ensam! :(



men det kanske är slöseri med tid, om man bara ger och ger och inte för någonting tillbaka. Känns som ja har för höga krav.. :/ eller de ända ja vill är att folk kanske ställer upp för mig, utan att ja måste be om de.. bara liksom dem finns där.

2009-07-12 @ 19:30:30
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Maj

angående Bodyfitness.. kan vi inte kämpa tillsammans? Ja kan ge dig tips på träningen så ? :) spela roll om du har en längre bit, alltid någonting lr hur?

2009-07-12 @ 19:52:42
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Maj

Svar: Bloggen är personlig och fin på sitt eget sätt tycker jag. Har du tittat på "www.designadinblogg.se"? Det är jättebra om man tar sig tid till att verkligen läsa och förstå. Sedan kan man exprentiera, för efter ett tag förstår man vad alla HTLM-Koder faktiskt betyder.



Jag går en behandling för Tvångstankar och där har jag faktiskt fått pratat om att säga "NEJ" någon gång. Jag har ingen självrespekt eller något sådant, alla har fått bestämt åt mig. Fast träning och min Hund (tova) har alltid gått först. Jag försöker jämt få det att passa med alla.



Att vara en äka vän tycker jag är väldigt viktigt. Eftersom jag behandlar alla som jag själv vill behandla. Och jag vill bli behandlad med respekt och kärlek, bekräftelse, därför ger jag mycket beräftelse och kärlek. Fast du har nog rätt, man måste tänka på sig själv, för tills slut kvävs man, man vet inte längre vem man är!



Jag tror inte heller att det kommer gå HELT själv, därför ska jag försöka få tag på någon som kan ge mig tips eller råd! Fast jag tror att alla kan bygga upp en stadig grund, och det är det jag kommer träna för. En bra grund till att utveckla mig mer, då jag får mer hjälp. Jag är ganska kunnig inom mat och diciplin så jag hjälper dig gärna.

Hur ser din träning ut nu då? Och vad är det du skulle vilja förändra?

sedan är det bara att söka jätte mycket på internet, läsa böcker. Det ska jag göra, för att samla på mig så mycket information som möjligt om kost och träning.



Du få ha det så bra.. Okej om jag lägger till dig "bloggar jag läser"?

2009-07-13 @ 09:13:30
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Maj

Godmorgon

Tack för kommentaren

Tvångstankar är väldigt jobbigt, eftersom man utsätter sig för så mycket ångest. Jag var en utav dem som hade väldigt väldigt mycket tvång. Saker och ting har blivit mycket bättre, dels för det är sommarlov och för jag vet hur jag ska hantera saker. Under en månads tid hade jag ångest konstant varje dag! Bara för jag ville utmana mig så mycket som möjligt.



Skönt att du skriver av dig någonstans. Har du mått dåligt förut eller är det bara så att du har haft en dålig syn på dig själv? (Förlåt om du tar illa upp) som du ser så skriver jag av mig väldigt mycket också i bloggen, men inte allt förståss. Känns som jag skriver mycket i gåtform!



Nä, motivationen, du kanske får hitta en sport som är jätterolig att gå på. Variera din träning och så vidare. Kör slut på dig själv, så att du känner dig nöjd! Ibland har jag ingen motivation alls, speciellt när jag är hos mina föräldrar (bor själv annars) där är jag helt död, min energi går till att försöka låtsas att må bra! Men, tvinga dig att träna då det känns jobbigt, för det kommer bli kul! :D



Satsa på "fettförbränning" men sedan måste du köra lätt styrka så kroppen orkar hålla dig uppe!

2009-07-14 @ 08:53:37
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Lie

Visst är det så... ännu värre när båda känner likadant!!

2009-07-14 @ 12:21:25
URL: http://luckylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0