Ja, vi HAR gjort slut!

Förut så fick jag hela tiden höra att jag inte var din flickvän. Idag har jag fått höra att vi har ju faktiskt gjort slut alldeles för många gånger. Belive me, I know! Det räcker med att jag vet, du behöver inte påminna mig. Eller gör du det för att rättfärdiga något? Och du behöver framför allt inte göra det inför dina vänner, samtidigt som du kysser mig och smeker min kind.

Jag förstår verkligen inte. På riktigt.

Däremot så måste jag tycka att det var lite skönt att det har gått lite tid. Att det har runnit lite vatten under bron. Det var inte lika mycket känslor. Det var trevligt att träffas. Men jag behövde inte bedöva någonting överväldigande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0