Jobbar en del nu...

Jag jobbar en del nu. Känner att jag stänger av det privata ganska ordentligt. Kanske är lika bra så. Annars så skulle jag inte klara av att vara ifrån Britta så mycket som jag är. Jag vet att hon har det bra med pappa, det ser jag ju på kvällarna när jag kommer hem. Men det är tungt att låta någon annan ta hand om henne.

Övrig privat kontakt har jag till största delen via datorn, och till viss del via telefonen. P pratar jag med typ dagligen, via msn. Y samma lika. Mamma skickar ett sms då och då, som jag sällan orkar svara på. L tror jag har dissat mig helt och hållet - vilket jag iofs kan förstå. Hon har tyvärr hamnat på fjärde eller femte plats på prioriteringslistan, och alla som ligger efter plats tre har jag prioriterat bort... Förlåt. Å har också hamnat där. Tyvärr. Förlåt. Igen. Jag vet att det inte är så bra av mig. Men för att klara av att arbeta på restaurangen 14 timmar om dagen så går det inte att känna efter så mycket. Det är bara att köra. Liksom. Den lilla energi man har till att vara go'å'gla' går åt till de som man "måste" representera inför.

Det ska bli skönt när jag kan vara ledig en hel helg sen. Kunna dra en repa på krogen OCH hinna mysa med P en kväll. Innan jag får för mig att flytta till Stockholm. Det ligger närmre och närmre hela tiden. Speciellt nu när jag har insett hur skönt det är att ta en halvtimme till Lidingö från City, istället för att ta tåget till Uppsala och cykla hem, vilket går på timmen - om jag cyklar snabbt och tåget inte är försenat.

Näe, nu har jag varit tillräckligt personlig idag. Dags att stänga av ett tag igen. Många timmar kvar att jobba den här veckan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och du verkar vara en skön läsare! Tack för din kommentar, alltid lika kul :) Visst har du rätt om skadeglädjen, muhaha!

2009-07-24 @ 10:29:20
URL: http://nbitchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0