Love of my life

Jag har pratat om honom en del den senaste tiden. Av någon konstig anledning. Idag såg jag honom. Hemma i Uppsala. Helt fel läge att röra om i dem känslorna igen. Som tur är så SÅG jag honom bara. Jag tror inte ens att han såg mig, eftersom jag satt i en bil som körde förbi. Men jag tror att känslorna inte hann bubbla upp, jag såg honom så sent. Men som sagt, jag har pratat om honom en del den senaste tiden. Och det känns som att det är dags att springa på honom igen... Vi brukar ju göra det lite då och då, någon gång per år.

Som sagt: Bring it on, bitches!

Jag kan ta allting på en gång. Som bl.a. bli påmind om den stora kärleken, som jag aldrig kommer att få. Är det nu det är läge att köra en "Fuck allt"!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0