Nä, jag tror att jag skiter i det här...

Nä, jag tror att jag skiter i det här med relationer ett tag nu. På måndag så öppnar vi restaurangen, och det känns som att det kommer att försvinna en massa tid på det. Sen ser jag till att styra en lägenhet i Sthlm, det kanske går att göra något lån-byte!?! Typ någon som jobbar i Uppsala och vill ha en pendlingslägenhet här, inklusive cykel, och har en lägenhet i Sthlm som jag kan byta mig till. Dvs vi kan båda vara i arbetsstaden i veckorna, sen får man komma hem till sin egen lägenhet på helgerna... Det skulle ju vara perfekt! Synd bara att det ska vara så satans svårt att styra upp.

Nåja. Det ska bli skönt att bli frisk, har ju tydligen haft halsfluss i några dagar nu, och sen komma igång och börja jobba - på riktigt. Då har man inte så mycket tid till att tänka efter och fundera. Bara jag och Britta liksom, och pappa + S såklart :)

Kommentarer
Postat av: anne

krya på dig :)

2009-07-18 @ 17:32:57
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Maj

Kärlek - förhållanden är svåra! :(



Det är bra att du gör det, jag kämpar också hela tiden med mig själv. Fast jag tror jag mår sämmre och sämre för varje dag. Varför - vet jag inte! :S Jadå, tvångstankarna har blivit mycket bättre än då jag började med dem. Känns väldigt befriande. Kanske är normal snart!!?



vet tyvärr inte vad jag ska säga något mer, men hoppas du mår bra! Har du gjort idag då? KraM!

2009-07-18 @ 20:10:48
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: MissCM

sv: ja, det är ju sant! men irriterande är den! :P och det sägs ju att man kommer ihåg saker som irriterar en bättre än annat :P haha.

2009-07-18 @ 21:05:53
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: Lie

Det hade hänt en sak på ena kontoret. En sak som kan slå tillbaka hårt på mig. Som jag inte gjort. Och jag skrev ; vad är det för jävla idiot som vill sabba för mig?



inte så smart skrivet kanske...men ingen vet vem som gjort detta, så det va inte till någon person. Någon har då ringt til stf utd chef och klagat och sagt att jag måste tänka på mitt språk. Tyckte denna någon kunde tagit det med mig personligen istället.

2009-07-20 @ 11:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0