Do I know?

Vet jag vad jag ger mig in på, egentligen?

Jag tror att jag kom fram till att jag tror att det kan vara värt det. Att investera lite känslor faktiskt kan ge utdelning, om inte just nu, så i en framtid. Jag tror att det finns mycket där. Men ändå så stannar jag till emellanåt och tvivlar. Varför? Är det för att det inte är rätt? Eller är det bara för att jag är rädd?

Någonting jag har lärt mig genom åren är att gå på min magkänsla. Men när jag tänkter för mycket så försvinner känslan. Jag börjar analysera, och jag tappar känslan.

Men, vet jag vad jag ger mig in på?

Kommentarer
Postat av: Anonym

intressant blogg du har :)

kika gärna in på min med,

http://annebertelsen.blogg.se

2009-06-28 @ 18:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0