Chance



Hör inte av dig om du inte har något att komma med. Hör inte av dig om det inte är meningen att det ska bli någonting mer. Jag trodde att vi hade landat in på en bra nivå...

"Om du menade det du sa igår, så finns det väl en anledning för mig att vänta, lr?"
Men det betyder inte att det bara är att fortsätta som förut. Bara för att jag "förstår" och accepterar att det är detaljer som måste ordnas, så betyder inte det att det går att "lalla" på som förut - som de senaste 1,5 åren. Men vi kör. Vi kör ett litet tag till. Du får chansen att visa vad du går för. Men jag känner mig själv. Jag kommer att backa snart.

Jag är nog ganska enkel, eller kanske inte. Men ge mig någonting litet, så stannar jag, en stund. Får jag inte mer efter det, då har jag inga problem med att vända ryggen och gå. Och jag tror att det är det som jag kommer att göra. Jag är rädd för att det inte är på riktigt - därför går jag innan det kommer till det.

Take your chance - or watch me leave.




Bild lånad från: http://stalkertville.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har nog rätt, att du nästan redan gått...

2009-03-16 @ 21:47:23
URL: http://lackert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0