Onanera Mera!

"Att ha sex med sig själv är att ha sex med någon man älskar..." - Och det är ju aldrig fel!

Varför är onani ett sånt laddat ämne? Många samtal mellan mig och vännerna handlar om relationer, tankar och självklart sex. Men det handlar aldrig om annat sex än det som vi har tillsammans med någon annan. Jag tror att antalet samtal där ämnet onani har kommit på tal är ytterst få. Och den informationen som har delats vid dessa få tillfällen är fortfarande otroligt ointima. Hur kommer det sig? Hur kommer det sig att det går att prata om vilka dildosar man har testat eller inte testat - men aldrig så pratas det om själva akten i sig? Nej, jag är nog inte så intresserad av att veta hur, när eller varför mina vänner onanerar, men det kanske också handlar om att det är en ämne som är, och alltid har varit, väldigt mycket tabu.



Vill vi verkligen veta hur våra vänner onanerar? Jag vet inte om jag ens skulle vilja föreställa mig någonting sådant, ens någonting liknande det ovan. Däremot så är det ett otroligt facinerande ämne att googla...

Följande onani-tips kommer från UMO - klicka på bilderna för att få dem förstorade.
      

Av någon konstig anledning så finns det dock fler tips och illustrationer för kvinnlig onani. Betyder det att killar inte behöver lika mycket tips, eller?



Och det kanske är bara för att man är av det motsatta könet, men jag är ju mer intresserad av att veta hur det är för pojkarna... Fast å andra sidan så kanske det inte är så mycket mer spännande än en runk. Det är nog snarare hur det känns som är den stora frågan. Den stora frågan som aldrig kommer att lösas - hur känns det för det motsatta könet när man kommer? Och DÅ händer någonting mer... Nästa fråga kommer. Kan man uppleva båda sidorna? Om man genomgår ett könsbyte - upplever man en orgasm "på rätt sätt" även i det "tillbytta" könet? Som sagt, det som är mest spännande är nog hur alla andra gör...



Nåja, som ni kanske förstår så finns det hur mycket kul som helst att läsa kring ämnet onani. Nätet är helt fantastiskt, man kan hitta något att läsa om allt. Typ, allt. Men framförallt så vill jag slå ett slag för onani. Det är fantastiskt roligt, både på egen hand och tillsammans med någon som man tycker om. Så, onanera mera! Dessutom så somnar man fint och sover gott på nätterna...



Bilder (i kronologisk ordning) lånade från:
http://www.umo.se
Onanitips från http://www.umo.se
http://www.umo.se
Passagen Debatt



Kommentarer
Postat av: Gangsta

Fick genast lust att mysa med dig nu gumman :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0