Gris-sjukan?



Satan vad jag mår risigt idag!

Jag åt i och för sig inte någon stadig frukost, delvis för att jag inte hade så mycket hemma och delvis för att jag helt enkelt inte var direkt sugen. Och nu, två timmar senare, så sitter jag här och mår så sjukt illa! Jag ska försöka tröst-äta lite morotskaka, och hoppas på att det får igång kroppen... Kaffet gick inte så bra att få i sig idag. Kanske lika bra det.

Men det är klart att man nojjar lite över att man har dragit på sig gris-sjukan. Det smittar ju tydligen även fast man kanske inte har fattat att man är sjuk än. Lite hypokondri kanske, men det vore ju jusst snyggt att bli sjuk nu...

Kommentarer
Postat av: Therese

Den här himla svininfluensan.. man vet ju inte om man ska vaccinera sig eller ej. Och det verkar ju inte gå att få tag på vaccin i alla fall...



Läskigt

2009-11-16 @ 11:04:07
URL: http://identifikation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0