Hjärta

som det strålar från ditt hjärta
som en motorväg av ljus
genom hålet i mitt hjärta
kommer räddningen till slut
genom hålet i mitt hjärta...


har du kartan kvar
har du en aning om vart vi är på väg
så led oss
ingen lämnas kvar


när du öppnar fönstret så blåser en vårvind
och bakom murarna lämnar vi spår
jag lämnade mitt namn i vattnet
så att du vet vart jag finns


när det strålar från ditt hjärta
som en motorväg av ljus
genom hålet i mitt hjärta
kommer räddningen till slut
genom hålet i mitt hjärta...


som det strålar från ditt hjärta
som en motorväg av ljus
genom hålet i mitt hjärta
kommer räddningen till slut
genom hålet i mitt hjärta...


(kent - Röd 2009)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0