Jag föll för trycket



Det ska ju tydligen vara årets julklapp... Så jag blev tvungen att testa på fenomenet - spikmattan. Även denna inköpt på RUSTA.

Jag vet inte vad jag ska säga. Det är väl kanske lite skönt, på något konstigt sätt, att ligga på den. Huden är i alla fall varm, röd och prickig, ett tag efteråt - så det kanske är som det borde. Jag vet inte om min rygg har blivit direkt bättre. Å andra sidan så förväntar jag mig inga underverk. Däremot så kan jag ju erkänna att det var ganska så skönt att vila vaderna mot den en stund i morse - den tog bort en del av träningsvärken efter gårdagens bravader på dansgolvet :)

Ett rekommenderat köp? Don't know... Har du en hundring över - så varför inte!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0