Lååång dag!



Det har varit en lååång dag idag. Jag känner mig både sliten och speedad.

Har avverkat de första medarbetarsamtalen idag. Det känns bra. Och restaurangen kommer mer och mer i ordning. Det känns också bra. Imorgon är det månadsinventering. Det känns inte lika bra.

Men som tidigare. Halsen svider, ögonen kliar och jag snörvlar i lagom mängd. Jag hoppas att det blir någoting bra på teve ikväll - som jag kan somna tidigt till. Jag ska bara se till att orka styra ihop min sallad först. Måste se till att ladda med bra mat nu, sova, bli frisk och börja träna. Tanken var ju att träningen skulle hoppa igång imorgon. Men icke! Tji fick jag, liksom. Jag får vänta snällt till nästa vecka. Kanske stanna hemma på riktigt den kommande helgen?!


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Måndagar kan kännas väldigt långa ibland. :)

2009-11-30 @ 17:43:29
URL: http://sockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0