Mina sista minutrar som 24-åring

    

Jag har skittråkigt. Tittar på CSI - fastän jag är alldeles för trött. Men jag kan inte förmå mig att flytta mig två meter till sängen. Det känns så tråkigt. Och jag har nog inte riktigt ro i kroppen. Och ja, jag vet att det är skitnördigt att sitta och fula sig framför web-kameran. Men hey, än så länge är jag inte gammal. Och dessutom - vad ska man annars ha en web-kamera till?!

Jag får ju alltid sån prestationsångest när det ska bjudas på fika. Jag hoppas att tårtorna blir bättre i år än vad det blev förra året.

Nu ska jag försöka överleva det sista av CSI, och tolvslaget (domedagen). Sen blir det hoppa i snarklådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0