Nyöppning på restaurangen

Idag var det nyöppning på restaurangen. Ganska kul att ha en nyöppning redan efter cirka 4 månader! Tidigt som satan var jag uppe med tuppen, om inte före tupp-fan.

Jag muttrade i 30 minuter på tåget, över att jag inte kunde somna, trots att det sved i ögonen av trötthet - jag somnade ju inte förens kring midnatt igår. Jag försökte mig på det här med att meditiera - det ska ju vara så jäkla bra att göra för att kunna slappna av och skingra tankarna. Det fungerade ICKE!

Och nu, 7 timmar efter att jag klev upp ur sängen, så har jag äntligen fått i mig en nacho plate - long time no seen. Men tröttheten är överhängande, illamåendet lite sisådär och halsen svider kukmycket! (Ursäkta mitt språk!) Men det är ju trots allt måndag - då ska ju inte livet vara enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0