ONSDAGSFYLLA?!



Jag vet inte vad som hände igår!
Nej, nu menar jag inte att jag inte vet vad som hände igår, utan snarare att jag inte vet hur jag hamnade där - i den situationen.

Livet var ganska bra här hemma. God middag efter en del stök. En liten WineSpritzer slank ner som lyx. 21:00 var det Greys Anatomy som jag troget tittar på. Då tyckte jag att det passade med den skvätten vitt vin som stod kvar i kylen efter matlagning för några dagar sedan. Sen var det något som hände! Jag och Fisken fick för oss att vi skulle ner på stan... Det var nog där det började då snett. Väl nere på Bullit så dök den briljanta idén upp att vi skulle köra en barrunda.

Häpp! Häpp! Sagt och gjort, typ. En öl på Bullit. En öl på Terassen. En Bacardi Breezer (det var Fisken som beställde) på Etage, där sällskapet utökades. Sen tillbaka till Terassen (eftersom det tydligen inte var så många ställen som var öppna en onsdag) för en öl och en shot. Sen var saken biff. Det var läge att sätta sig i en taxi och åka tillbaka hem till Gränby.

Det här lilla utspelet har idag dag kostat mig en sovmorgon med tre timmar, lätt illamående och en svag huvudvärk. De två sistnämnda har dock motats bort med två RedBull (tack Lie, för att du öppnade mina ögon för denna underskattade fantastiska dryck!). Jag gick från att vara en bakismonster till att bli som en speedad Duracell-kanin på tjack under mina timmar på jobbet.

Nu är det dags att kasta om till vinterdäck :)
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Shonna

Onsdag kallas väl Lill-Lördag för en anledning?! :D

2009-11-05 @ 17:59:28
URL: http://shonna.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det har du ju iofs rätt i :)

2009-11-05 @ 19:45:24
URL: http://linnpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0