Söndag i sängen



Jag vet inte vad som hände igår, men det råkade bli så att jag och Y ramlade ner på Flustret, som vanligt... Det var dock en ganska kort kväll, eftersom vi inte var nere förens efter 12. Det var en knasigt kul kväll. Inget speciellt som gjorde kvällen bra, det var nog bara helheten. Och satan i gatan vad vi hann dansa! Grymt kul.

(En härmapa) Gårdagens SMS (dock inte i sin helhet): ...så tycker jag iaf att du är ganska läcker.

 

Bara ganska?!? Haha. Tack i alla fall :) Det var gulligt.

 

Idag har jag trots allt varit ganska duktig. Jag drog på mig jackan och kopplade hunden för att gå till Heidenstams torg för att småhandla lite, men konstaterade att äsch, jag kan väl lika gärna gå upp till Gränby Centrum. Vilket jag gjorde. När jag joggar den rundan (utan att först gå till Heidenstam) så är varvet dryga 4,5 kilometer. Nu gick jag nog dryga kilometern extra... Så nu förtjänar jag att ligga i sängen ett tag, eller hur!? Jag ska dock jobba lite.

 


Kommentarer
Postat av: Lie

Man får härmas preciiiiiis hur mycket man vill ;)



GANSKA!! Han kanske har halvt nersatt syn ;)

2009-11-29 @ 15:18:04
URL: http://luckylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0