Tack!

Jag har haft en helt fantastisk födelsedag! Det var ju till och med ganska kul att fylla 25 (för första gången). Hela dagen så har nära och kära bytt av varandra här hemma.

Dagen började med en barskt uppvaknande, och jag trodde att morgonens present skulle vara svår att toppa. Men vartefter dagen gick så var det fler presenter som den fick dela en eftertraktad förstaplats med. Om det nu ens går att rangordna. Allting är ju så bra, och så fint! Det handlar nog inte så mycket om vad det är - utan snarare vem det är från.

Här kommer i alla fall en del av dagen:

En supersnygg klocka från Fin

En kuvertväska från typ 70-talet (från början gammelmormors) av mormor

Nya monopol (med betalkort istället för kontanter) av bror

De grymt snygga vinglasen från bror

Och tack vare SN så kan jag somna till doften av en fantastisk dag!

 

Och nu känner jag mig som ett litet barn som inte kan somna bara för att det har varit så mycket bra idag. Jag vill nästan inte att dagen ska ta slut :) Det enda som skiljer mig nu från för 15 år sedan är att jag inte har så mycket presenter som man kan leka med... Ja, om jag inte ska ta en vända monopol med mig själv då :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0