Beach 2010?

Nu har vi inlett prep för beach 2010. Vi får se hur länge det håller i... Jag inledde i alla fall veckan med en dunderfrukost. Jag hade dock gärna legat kvar i sängen och "laddat" några timmar till.

Men jag har drömt mycket i natt, så jag har vaknat till och från. Bland annat så drömde jag att mitt ansikte var helt förstört. Jag var på jobbet, och någon sade någonting om mitt ansikte, men jag tänkte inte så mycker mer på det just då. Efter ett tag så kom jag på att jag skulle kolla vad som var konstigt, och när jag kom fram till en spegel så var jag rödflammig, svullen och sårig i hela ansiktet. Betyder det någonting? Jag var inte vacker någonstans...

Nu börjar det bli dags att packa träningsväskan och börja traska mot dagmatten. Jag hoppas att det börjar ljusna snart - det är snäppet roligare att promenera mina 3 km om det åtminstonde är lite åt det ljusare hållet...

Havregrynsgröt är faen ingen sexig "maträtt" - just so you know...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0