En mycket trevlig helg!

Jag har haft en riktigt bra helg. Den bästa hittills i år... Fredagen var lugn, med spel och umgänge en trappa upp. Lördagen var lugn den också. Kvällen började med fullt hus, även den här gången en trappa upp, och god mat. Yllestrumpan med sambo är riktigt bra på det där med middags-bjudningar och trevliga get-togethers. Sen blev det pokerspel. Med åtta personer från start så gick det relativt fort innan Yllestrumpan tog hem potten!

Sen fortsatte kvällen med lite mer spelande. Ingen utgång alltså. Hoppsan hejsan! Och jag kan idag tycka att det var helt klart en mycket trevligare kväll, att vara hemma och verkligen umågs, än att glida ner på stan och spendera pengar på (egentligen) ingenting.

Hela helgen har resulterat i att jag är mycket friskare ikväll, och tänkte nog träna imorgon igen, och att jag har mått riktigt bra - hela dagen. Och jag kan väl tycka att jag gärna hade fortsatt helgen en dag till - men man kan ju inte få allt här i världen...

Ett saxxat sms för dagen: (...) Ville väl egentligen bara berätta att jag tycker att det är jättemysigt (...) Det gör jag gärna om någon gång (...)

Dito!

 

Och jag kan faktiskt tillägga att nice and easy kan vara riktigt bra ibland. Kanske till och med det bästa?! Allting blir ju egentligen så mycket bättre om man faktiskt hinner tänka efter före... Det gjorde jag ju kanske inte senast. Sammanfattningsvis så kan jag ju bara säga, kort och gott, att det känns rätt bra just nu! Jag tror att 2010 kommer att bli ett bra år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0