It's out in the open

Då var det klart då! Allting är ute och öppet. Numera är det officiellt. Efter en kort tid av smusslande så är det nu offentligt.

 

Galet! Det gick ganska fort, trots allt. Även om det kanske borde ha sagts lite tidigare. Två veckor tidigare, kanske. För att så mycket mer är det egentligen inte. Och ja, det kanske är lite trist att vi inte fick arslet ut och gjorde något från första början. Men å andra sidan så visste vi väl kanske inte heller om det var så mycket att berätta. Det är ju först nu som vi trots allt vet att det finns någonting att berätta. Typ.

 

Det kanske inte är så cool att sätta sig i sådana här situationer, och jag är beredd att ta konsekvenserna. Jag är inte dummare än att jag fattar det. Och jag tror nog att det kan vara värt det. Till syven och sist så är det i alla fall skönt att inte behöva smyga. För att jag tycker ju faktiskt om, ganska mycket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0