Nytt år! Nya möjligheter...

2009 avslutades på ett mycket trevligt sätt! Vi; yllestrumpa med sambo och barn, jag (såklart?!) med umgänge firade med middag i Sunnersta. Ett fantastiskt trevligt hus.

Det var en tre-rätters middag som tillagades. Helt galet gott! Jag orkade dock inte så mycket dessert i slutändan. Vid tolvslaget så var det äntligen dags att skjuta av fyrverkeri-lådan som kidsen hade suktat efter (lite test-skjutning förekom mellan måltiderna). Och självklart så var det skumpa i överflöd!

Inte så mycket mer att berätta egentligen. Team DL kom tvåa på TP... Hm!

Och det som kommer att minnas mest med årsskiftet är nog taxiresan hem. Galet kul! Och det tyckte nog faktiskt taxi-chauffören också!

Men nu är det dags att försöka knoppa lite. Det sovdes inte så många timmar i natt. Sen hemkomst och kaffe på det ledde till att jag somnade in först tidigt på morgonen, och vaknade igen cirka fyra timmar senare. Jag är dock galet hungrig, igen. Men det kanske går att sova bort det också?!

By the way - bara snygga biceps på pluslistan funkar för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0