Sömnlös i Uppsala

Klockan är snart 03 - och det finns inte ens en minsta tillstymmelse till trötthet. Jag må ha gäspat någon gång då och då under kvällen, men i övrigt så är jag klarvaken. Att vara vaken framåt 5-6-snåret natten till idag kanske påverkar en del. Å andra sidan så sov jag inte SÅ många timmar efter det, eller?

Jag funderar på om det snart inte är dags att skita i det där med att sova överhuvudtaget i natt? Jag ska ju ändå upp om 3 och en halv timme. Det är nästan inte ens värt att somna. Jag kommer nog att nästan vara mer trött efter dryga tre timmars sömn, än om jag skulle hålla mig vaken.

Hur kommer detta sig? Jag som alltid brukar kunna somna. Den senaste tiden har det varit lite knepigt - när jag för inte allt för länge sedan slocknade så fort jag lade huvudet på kudden. Hm. Jag får börja se till att få lite rutiner på sömnen också, så att kroppen fattar vad som händer. Undrar om jag kan träna imorgon bitti om jag INTE sover?


Kommentarer
Postat av: Linnea

Gillar designen på din blogg, snygg men enkel! Och ändå unikt dessutom. (:

2010-01-11 @ 09:14:46
URL: http://katinaheldine.blogg.se/
Postat av: Lie

Hello darling!



Jag och Miguel som har märsta nu ingår i samma challenger grupp. Detta va upptaktsmöte inför implementeringen sista vekcan i januari :) Ingen aning o hur cityman mår, träffade inget. Men kontoret går bra :) Vad gör du nuförtiden egentligen, varför lämnade du oss? Tror jag glömt att fråga...

2010-01-13 @ 20:05:14
URL: http://luckylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0