Tillbaka i Uppsala

Efter en lååång nyårshelg så är jag äntligen tillbaka i Uppsala, och kan återgå till ett "vanligt" liv. Med vanliga rutiner. Och nu är det verkligen dags att komma tillbaka in i matchen - vi börjar med en löptur ikväll. Sen blir det träningskläderna till jobbet imorgon, och så rullar vi igång på ett tre-dagars-styrke-program igen. Med löpning utöver det.

Men det är ju inte så intressant egentligen, så det tar jag där det hör hemma: hos Världens Bästa Britta.

Jag är i alla fall fortfarande ganska nöjd över mitt nya år hittills. Det känns som att det kommer att bli ett bra år.

Jag gjorde för övrigt något jätteonödigt idag. Jag gick till Åhléns och brände pengar på någonting som jag klarar av att göra lika bra hemma själv - en manikyr. Men det var ganska gött att bli lite ompysslad. Nästa gång kanske jag slår till med att göra hela naglar. Jag ser i alla fall fram emot lite spa i februari, med S och S!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0